HTML

NYC trip

Friss topikok

Címkék

Archívum

Hetvege. A celok: steak, varosnezes, vasarlas.

Felkelni persze nem sikerul hamar. Ilyenkor van ido neten elintezi par dolgot, telefonalni (6 ora idoeltolodas, ugye), tervezni ezt-azt, emaileket irogatni. Aztan csak sikerult nyakamba venni a varost. 

A reggel persze a lassan szokasos, sarki kis budos sutodevel indul.

Multkor, mikozben vartam a kajamra, termeszetesen megkivantam valki mas keszulo eledelet. Ra is kerdeztem a hispan mesternel, mi keszul: philly cheesesteak. Megvolt tehat a reggeli (1 pm) menu. Megfelelt az altalam tamasztott, igen magas elvarasoknak :)

Sikerut ezt kovetoen elosszor metrora szallnom. Volt olyan koszos es budos, mint az egesz varos. I'm lovin' it. Irany del-Manhattan. A draga utikonyvem altal jelzett gyalogturat kovetve eljutottam egy poszter boltba. Kb mint egy muzeum. Vagy 2 oran keresztul valogattam, mire felhuztam magam a tul sok fantasztikus dontesi lehetoseg miatt, es vettem negyet (persze a kicsi, kereteznivalot). Metropolis, Shaft, The Warriors, Flash Gordon.

Hat nem ellenallhatatlan? 

Ezt kovetoen munkaruha vasarlas (outlet, fele arakon, kozpontban...), es egyszeru seta kovetkezett a Wall street, WTC, stb kornyeken. Gyonyoru epuletek.

Woolworth Building, 1913 es 1930 kozott a vilag legmagasabb epulete.

Folyt kov.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyctrip12.blog.hu/api/trackback/id/tr544784889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása