HTML

A kovetkezokben, meg a mult hetvegen, steak sutest tuztem ki celul. A szokasos low-buget bevasarlo helyem henteskent is uzemel. Ez kb Manhattan legkevesbe bizalomgerjeszto, ellenben legolcsobb (es a netes beszamolok szerint, a kulsosegek ellenre, kivalo) hentese. Vettem hat egy kilo hust, valtozo arakon, de a fel kilos sirloin kb $7 volt. Nem rossz.

Rib-eye-al kezdtem megis szombaton a sort. Szimpan, serpenyoben. Salataval. Mit mondjak? Tudok steaket sutni, raadasul kivalot. Nem minha bonyolult lenne, valoszinuleg ennek is koze van a sikerhez :)

Vasarnap ismet financial districtbe mentem. Egyreszt visszavittem egy inget az outletbe, aminek nem tetszett az anyaga. Mondjuk ez reszletkerdes, lenyeg a kornyek tovabbi reszeinek felfedezese volt.

Kezdetnek, A Bika. Ezt nem talaltam meg az elozo napi seta soran.

Egyebkent a Wall Street Bullnak erdekes tortenete van: '89 decembereben, egy tozsdei kilenges utohatasakent/szimbolumakent/ellenhatasakent egyszer csak megjelent a NYSE (New York Stock Exchange) epulete elott. Nagy show volt, a redorok elvittek, majd a felzudulas miatt par nappal kesobb vissztettek par utcaval arrebb. Azota NY es a NYSE egyik legismertebb szimboluma.

Megneztem meg ezeken kivul a nemzeti indian muzeumot, valamint a felhokarcolo muzeumot. Sok szot vesztegetni azert nem erdemes rajuk: az indianos ruha/tollas fejdisz/pipa/tomahawk vonalon mozgott (bar egy kulonosen szep, de kihasznalatlan epuletben), a felhokarcolos pedig csak egy nagy terem volt kb 4 modellel, de legalabb kulonosen erdekes kepekkel, feliratokkal, tablakkal.

Ezek utan Manhattan deli csucsken setaltam. A Hudson, vagy itt mar lehet az Atlanti-oceannak szamit, fergetegesen nezett ki a verofenyes napsutesben. Rengeteg, kisebb-nagyobb-oriasi hajo, szabdsagszobor, parkok... Elegge odavoltam. Tovabb setalva felfedeztem az ingyenes kompokat, Govenors Island es Staten Island fele, amiket minden bizonnyal ki is fogok hasznalni az elkovetkezendo hetek soran. 

Egy kikoto fele jutottam tovabb setalva. Szavak helyett:

393293_10151167637259658_1912521356_n.jpg

(ezt a kepet kivetelesen en csinaltam, szandekosan szinhibas diara)

Feltoltottem kozben a keszleteimet egy veletlenul talat haztartasi cikk diszkontban, es a WTC Memorial Site fele vettem az itanyt. Jelenleg a WTC kornyeke eroteljesen epitesi terulet, de az elsokent felepitett emlekhelyek, a "medencek" latogathatoak. 

A hatterben az epulo WTC 1. Rajottem, latom egyebkent a haloszobambol, nem is kicsiben. :D

Este faradt voltam, de meg egy fel kilos steaket osszehoztam. Meseljen ismet inkabb egy kep (ez, persze sajat).

DSC_8268.JPG

Amellett, milyen finom volt, sikeresen osszegettem a kezem. Egesz este jeget markoltam, meg persze egy kedves sorosdobozt.

A kovetkezo, melos heten sok izgalmas nem tortent. Sok munka, egy keves shopping, de majd ugyis oszefoglalom egy kovetkezo posztban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyctrip12.blog.hu/api/trackback/id/tr754798732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása